http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

March 10, 2013

Hari ni 10/3/2013






Berkaitan dengan tajuk post kali ni sangatlah Rare sedikit ye anak-anak. Tak sangka dah nak masuk 4 tahun dah blog ni. Kalau boleh nak update semua perkara penting yang pernah terjadi dan diselitkan gambar foto kenangan bersama Caption yang lucu.. Aku nak, suatu hari nanti aku menangis membaca setiap entri yang pernah tertulis disini. Merepek aku yang tak sudah. Muka Sememeh aku . Cerita tak puas hati aku. Cerita kawan-kawan aku. Cerita puisi aku. Seribu cerita yang tak ada penghujungnya. Walaupun tak semua aku tulis dalam ni, semua cerita didalam blog ni menggambarkan aku. Kekurangan aku. Aku buat blog ni bukan untuk kutip banyak followers atau nuffnang tapi aku saja buat untuk aku saja tulis apa yang aku rasa. Kadang-kadang aku lagi suka sendiri. Aku tak suka ramai sebab ramai tu kusut. Diri aku yang sebenar SENYAP. Tahu apa senyap? aku suka senyap sebab senyap tu tenteram. Bosankan jadi aku??








.




No comments:

Post a Comment