http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

May 31, 2011

I hate growing old

shhhhhhhhhhh, baca diam-diam sudahhh. Bosan dehh!. Ya iya lah! cutinya kok lama bangat siih.Aku ngak tau lagi mau bikinin apa. Tiap kali mikirin untuk study ngak akan pernah berhasil!. Baru kali ini kayaknya ngerasain yang namanya stress. Eh, kok intro nya dalam bahasa indonesia? HAHAHA. okay sudah! back to normal malaysian.Time flies to fast kan?? tu laaa, i found some old pictures from my room. You have no idea how funny it is!! nak kongsi kat sini lah semua benda yang pernah terjadi dulu. Yeeee, secrets to reveal!! untunglaaa dapat baca. Tak nak baca pon takpa.


1. I broke my friend hand

Okay, yang ini serius lawak.I was 9 if im not mistaken ( kelas 3 melati). Masa tu, tak ada cikgu dalam kelas. So, everyone macam beruk lompat sini sana. Biasalah, budak baru nak kenal dunia. kau tahu je lah, aku ni gemok, chubby, leher pon berlipat and tinggi masa kecik dulu. Nak jadikan cerita, ada sorang kawan ni ajak main kejar-kejar. Dia sangat kurus dan kecik. Nama dia Aisyah kalau tak silap. Main punya main. Tetiba, aku jatuh atas dia OR dia jatuh atas aku tak taw lah! dah lupa. Tapi for sure, kalau tangan dia patah, maknanya aku lah yang hempap dia!!!!! WAHAHAHA. Habis kecoh satu sekolah! Siap kena ugut dgn cikgu nak call mak bapak. Dude, come on la! bukan salah aku! yang dia tergedik ajak org tak serupa size dengan dia main lari2 tu pehal!! . So, tangan dia patah penangan di hempap anak gajah. Aku tercengang je lah tengok. -.- this is soooooooo funnyyy!! nanti kalau dah jumpa gambar zaman ugly duckling  dulu, kita cepat-cepat update kat sini okayyy.


p/s more secrets to reveal!!! to be continued XD




No comments:

Post a Comment