http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

September 7, 2011

fakta auta??

jeng jeng jeng, hai!! selamat hari raya dan selamat menyambut bulan trial everyone!!! alkisah nak update gambar masa raya tapi camera, phone semua bermasalah untuk meng-konek di laptop (okayyy ini lucahs). BI was okay todayy. Yang soalan summary pasal kudut tu agak susah and objektif pon very tricky! Dah terlajak menulis ni, meh la sini makcik, pakcik, cik kiah, kak pah, kak jah *opss, kellllas kau jah !! HAHA meh nak kongsi sikit dengan korang yang otak senget tengah tu. Macam aku, suka baca benda pelik, gambar pelik, cerita pelik. Bila buat karangan cerita ( harap maklum kesudahan ceritanya macam mana) sangat pelik. Okayy, nak percaya atau tidak, dunia dah pelik sekarang! sila baca entri di bawah (sila jangan beryoga, sila mengucap)



1. KINI TIADA MANUSIA YANG LEBIH BIJAK
sekumpulan penyelidik berpendapat otak manusia sudah mencapai tahap maksimum penggunaannya dan tidak akan ada manusia yang lebih bijak selepas ini. Manusia dah cipta sesuatu yang kita anggap mustahil macam jantung palsu, tangan bionik, kapal angkasa, dan tak lama lagi ada katil terapung pulak. So, kau jangan terkejut kalau 10 tahun akan datang, kau datang rumah aku nak tidur, aku bagi katil terapung. wahhh!! gila hebat ni. Kajian ini telah dijalankan oleh simon laughlin , professor saraf.



 
katil terapung yang pastinya sakit pinggang..


2. NAKED NEWS
okayyy, ni memang dah betul nak kiamat ke apa. Kalau nak tau, sekarang dah ada naked news yang bersiaran selama 24 jam dekat perancis diikuti korea, jepun, amerika. Serious tak tipu ni!! Malaysia bila lagi? alahai, mintak simpang malaikat 24!! gediknya kau dunia!! gedik!!


                                                                  naked news japan

OMG jahh!! apa kau buat ni?? tak malu ke baca berita bogel!!


3. BEZA LELAKI GORGEOUS DENGAN GOJES!
tak nampak perbezaannya? hmmm, memang tak lama lah tu!!

 adoii, yang kau takde kerja pi tiru tu kenapa? kan dah kena bahan dengan anis!!
 HAHAHA
 peace yob!! jangan saman.



No comments:

Post a Comment