http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

May 15, 2012

selamat hari mama



whats up! Lamanya limah maggi tak menulis.. Tak ada mood or yang sebetulnya, memang dah takde semangat atas beberapa perkare luar jangkaan yang berlaku. *sob sob :'( God knows how sengsaranya aku! kepada kawan-kawan yang dpt IPTA tuh, haa, ekau belajar lah betul-betul. Its end of world for me.. rasa tak berguna. Ceyhhh! dont worry, aku akan buat ape jeh untuk setanding kau. Rezeki dekat mana-mana pon ada.. (ayat cover line) HAHA. Rasa terharu sangat bila time macam nih, ada jugak kawan-kawan yg tak putus-putus bagi moral value eh moral support kat aku. Thank you babyyyy! izyani especially sangat buat aku terharu. Aaaaah, sayangnya orang-orang macam ni nak tinggalkan aku...

tak terlambat lagi kalau nak cerita pasal insan-insan mulia yang dah bawak kita dekat muka bumi nihh :) HAPPY MOTHERS DAY MAMA!!. Tak payah cakap banyak lah! mak gua memang terbaik!





mama..... tak kira sedap, mahal macam mana makanan, dia takkan makan selagi anak-anak dia belum puas makan... (sebab takut habis) :')



WE LOVE YOU! mama...






No comments:

Post a Comment