http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

April 28, 2012

finally,





haiii awok!!! awokk! kita windu awok! alaaaaa, macam mana nih.. Kay gedik. How to express this kind of feeling huh? okay anis, you so dumb! u miss someone but you never say it, or atleast, letaklah effort sikit nak jumpa orang tu ke, call lama-lama ke. Damn! itu pon nak kena ajar.. -.- anis memang suka bercakap sorang-sorang. Forever alone aku nihhhhh!! erghhhh!! i hate this feeling. Anis ni, Dah lah tak selalu hupdate blog, pastu bila hupdate asyik nak merungut je pasal semua benda. Tensionnya kau nih!! HAHA -.- dude, tensyenn nya life macam nih. Dahlah selalu kena tinggal. I know my mistake pegi kerja lama-lama carik duit sampai semua pon terlepas. Apa pon tak boleh buat. Haishhh, i should resign from the begining. Tuih tuih, lesen pon belum setel lagihhhhh!! alaaaaaaa, bencibencibencibenci!! we are young just once, dont be serious anis, please!! kay, baru aku rasa indahnya dunia hari nih lepas berhenti kerja. Baru aku rasa betapa nikmatnya bila tidak diganggu dengan monster, monster berperotkan boyot dan customer-customer yang banyak songeh mengada kemain tahik kentut kau. Malas aku nak layan. Aman aku rasa! HAHAHA gelak jahat :P


kemain jiwang lagih bahasa hindustan diorang ajar aku. muehehe



ni mudassir.. keje dia kutuk orang jeh. HAHA


I AM FREEEEEE. Akaun bank pon dah berisi dah sekarang... jeng jeng jeng jeng. Nak show off kat semua orang HAHAHAHAHA mengada mengada.

 

MISSION COMPLETE!! 
:D





No comments:

Post a Comment