http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

March 23, 2012

gila.gila





Phewwwww, tarik nafas lega. Okayy i have to say im so proud of my friends!! everyone got so many A's! my classmate pia dapat straight A's and im sooooo jealous. Nadia punya result tu memang mcm nak buat aku terharu. Grrr good for you! I FEEL SO REALEASE! macam orang gila aku masuk dewan tadi! berjalan pon dah tak rasa lantai sampai ada sorang abang muka macam Aamir khan datang mintak number pon aku tak layan sebab nebes punya pasal!!. Perghhh!! okayy, itu sangat over! HAHA. Dude, its over!! dah tak pening kepala dahhhh. Aku hyper hari ni, adrenaline gland terlebih sikit. HAHA.okayy cerita result dah habis. You know what?! haishhhh, tak taw aku nak cakap apa. Ni cerita masa aku kerja tadi, hishh rasa macam duduk dekat LONDON pulak kome!!! seriously tak patut! i don't expect that i can see this thing happen in Malaysia. Girlongirl action live in MFC todayyyy =.='' Okayy sangat tak patut. Kau tak rasa ke macam tempat tu terlalu 'muslimah'?! tak kesah lah kau nak cium siapa, tang mana, yang kau gatal mulut masa orang tengah ramai kenapa?. tersengih bangla-bangla kat MFC tu tengok. Yelah, dapat tengok perempuan-perempuan cantik yang sesat. I have to admitlah, memang hot pon. Okayy anis, this is so ''ewwwwwww'' but seriously, muka aku macam...*angkat kening, geleng-geleng kepala pastu rasa macam hypertolesbosetinus disorder.kay merepek. Nak cakap remaja dah macam wanita sangat pulak!. Extreme gila bangiiiii. weyhhh, get a room laaaah. Kesian jeh laki-laki kat malaysia. Muka dah cantik tapiiiiii, sayangnya.






.

No comments:

Post a Comment