http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

March 13, 2012

What if





Legendary face, Pengetua Paridah


fuhhhhhh, rindunya! lamanya tak menulis. Dulu masa sekolah, aku suka buat karangan. Especially, english essay mesti bagi soalan suruh cerita pasal pengalaman. Pelik-pelik plak tu. Haishh, berpeluh ketiak nak reka cerita bagi kelakar. Lepastu kalau buat karangan surat meyurat, mulalah gatal nak letak nama entah ape-ape Sititumpah la, Mas soot lah, HAHA Sekarang, rasa rindu plak nak tulis pastu bagi teacher baca. Hoiiiii!!!! masa SPM, nervous gila aku buat essay okayy!!! sebab dia suruh buat karangan pasal cara nak balut luka yg bahagian 1 tuh. Luka dalam bahasa inggeris apa??!. Tension jeh kannn buat bila banyak benda yg berkaitan kita tak taw. And yang paling rindu, masa sejarah and ekonomi. Terpaksa dengar cikgu rosiah membebel pasal bla bla bla dengan muka dia yg serius gila tuhh. Oh ye!!! lupa plak aku cikgu sejarah, cikgu Atasinchi!! HAHAHA sumpah jahat kau anis!!! tapi seriuslah, aku suka dia sebab tak penah ikut trend semasa. Kau jual lah Tudung ARIANI ke, HAJABA ke, dia tetap jugak pakai pesen tudung bawal ala-ala agogo! ada aku kesah ye dak?!! sekarang baru aku nak ungkit semua ni kenapa? :'( ahhhhh, rindunyaaaaa!! Result pon dah dekat, I hate the word ''WHAT IF''. What if, i dont get good result?  just saying, WHAT IF? gahhhhh, i better expect what unexpected now.

Before i leave, here some motivation for you all yang selalu post dekat twitter, fb pasal perasaan anda selalu rasa tidak dihargai Hehe....



YESS! IM TO SEXY, NO WONDER THEY KEEP IGNORING ME!!








No comments:

Post a Comment