October 8, 2010

deruman enjin itu membunuhku




menjelang je petang, waktu orang balik kerja
aku phobia dengan bunyi enjin kereta mak aku =.=
sebab bila dengar je dia matikan enjin and masuk rumah,
dah dapat agak dia nak beleter apa
kusyen senget laa... rumah bau hangus.. kau masak ape?? or bilik nampak hodoh hari ni (sindiran)
pastu beleter aku suka buang masa buat benda tak berfaedah,tengok tv byk sangatlaa, guna internet terlebih masa laa and blaa bla bla
so, now.. bila dengar je bunyi enjin dia kat luar rumah, naik gila aku jadinya. Kelam kabut buat-buat sibuk dengan benda berfaedah......
kelam kabut pegang batang penyapu atau buat-buat tertidur dengan timbunan buku
(konon-konon baca buku sampai letih)haishhh, macam tak paham pulak korang nih. Dengan harapan dia tak mengkritik kerja rumah yang aku buat selama ni.....
dengan cara yang diguna pakai sehingga sekarang ni, aku rasa keberkesanan yang amat sangat!!! hahahah

SORRY ye maaa. TEEHEE


No comments:

Post a Comment