March 31, 2011

"Hai, saya Sally''




Ayat typical lelaki nak ngorat
" hai, boleh berkenalan''or '' hai, buat apa tu'' ''hai, dah mamam ke belom'' erghhhhhhhh, pastu bila tanya ''ni siapa?'', konon tak nak bagi tahu dulu, gedik tahik kambing betoi! mana la aku nak cedok top-up banyak2 kan. Takde ayat lain ke?? nak text pon berpada la woi. Malam-malam buta baru nak tanya kabar aku. Sebab macam annoying je lah ayat2 berkenalan nih. Cuba teros terang je, kalau nama Mat Dol, kau hantar je lah "Hai, saya Mat Dol'' dan saya nak berkawan dengan awak''. (apehal skema sangat ayat aku ni) hehe. Lagi diterima kan? lagi jimat duit nak reply sebab nama telah disertakan sekali. Kenapa? nama tak glamour eh? or takut nanti bila bagi tau nama, teringat lagu
SOFEA JANE yang andai kau tahu, apa yang ku mahu mahukah dirimu, untuk mendekati ku~~ adoiiiiiii. Bermadah helah pulak kau yea!





ouh wait, i wanna say something laaa....
I REALLY MISS MY SISTER.
.A LOT.




No comments:

Post a Comment