http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

July 6, 2011

sebab anda tak boleh letak nama pelik-pelik di FB

yeayy!! anis mungkir janji. Kata dah tak nak hupdate. Derr, wa rindu la sama ini blog. Aku dah menulis lama dah dekat blog ni, rasanya tak salah kalau wa nak update lagi. HAHA ayat JOZAN ni.Okay, macamnilah bila aku terjumpa kawan lama masa dulu dulu main ting-ting sesama tu, diorang mesti nak tanya ada Fb tak, blog ke, ada twitter ke idok? nak follow katanya. Wa tak layan twitter tumblr la derr. Sorry la ya. Lepas tu bila diorang suruh add dekat fb. Wa pon carilah. Cari punya cari tak jumpa. Last-last bila tanya lu letak nama apa dekat pesbuk lu??. Wa tak jumpa lah. Rupanya kiah, kome dah letak nama pelik-pelik dekat pesbuk. Kemain lagi nak suruh add. kalau dah pi letak nama marrie away~ sang pottasium~ macam mana lah kome nak jumpa! apa pelik bebeno namanya!! hishhh, tak gemo betoii lah. Cuba nanti bila kome dah kahwin, kome bagi nama anak kome faris. Lepastu orang dok panggil dia far-east. Sakit hati ye dakk nama anak kita ditukar belitnya.Kalau hazira dijadinya xierrra. Hamboii!! jauh sangat tu. Memang lah sebutannya sama. Besok, gua bagi nama anak gua bunga melati. Senang tak boleh nak di glemerkan. Ye dakkk??? gua tak nak  nanti anak gua tukar nama sendiri dok letak cycy lah mumu lah tutu lah. Titi je tak jumpa lagi..


 ni latest picture khas untuk nina bobok yang dicintai


 nak tengok saya bersemangat hanyalah pada waktu makan sahaja ya.


professor in the making

 sama tak muka?? kakak dia comel lagi lah.

No comments:

Post a Comment