January 14, 2012

Tettttttttttt




Hoiiiiiii. Okayy sekarang dah pukul 3 pagi and i can't sleep!.Tak taw doh nak buat apa. Okaayy, anis dalam dunia imaginasi sekarang. Bukan senang nak ada perasaan mcm ni. Tapi serious nihhh, tercair pulakk. Ceyhhh, macamlah dia perasan aku ni kann? takpelah, siapalah kita ni :(. Asal nampak orang jeh dia senyum, tu jelah dia reti buat. HAHA soooo comel :'). Kau saja je kan buat macam tu?. Kau senyum-senyum kat aku pastu kau pegi macam tu je kannn? kejamnya! HAHA Tapi kenapa kau nak berhenti?!! kenapa?!!!! ceywah! emo pulak. Eh, mestilah!. Ahhhh, baru nak berangan! Eeeeei tak bestnyaaa, macam lirik lagu jehhh -.-menangis tak berlagu aku. :'( meh laa sini balikkkkkk.



.


No comments:

Post a Comment