http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

February 21, 2012

Perangai pelik

 


Perangai pelik #1
korek tahik hidung dan makan. Selalu dilakukan oleh kanak-kanak. Kawan adik aku buat yang nih, dia selalu cerita dekat aku. Eeeei, aku selalu pesan " jangan ikut dia, dia tu pengotor " =.=

Perangai pelik #2
Pegi satu tempat nak buat sesuatu tapi bila dah sampai terlupa pulak " Eh aku nak buat apa tadi ek "

Perangai pelik #3
Korek hidung tanpa berselindung. Yang ini, Haishhhh tak tau aku nak cakap apa. Aku selalu nampak orang buat benda ni dalam kereta masa tengah jalan jam.

Perangai pelik #4
orang yang hanya akan gelak bila semua orang dah habis gelak. LOADING-nya engkau!! lembab betul. Hishh menyampah.

Perangai pelik #5
Pegi shopping complex, ambik baju lawa-lawa then try dalam fitting room, lepastu ambik gambar dan postkan dekat fb. Lepastu semua orang komen Wahhhh!! cantiknya baju ekau!! lepastu dia balas balik, "oh biasalah" eeeeeeeeew.

Perangai pelik #6
perempuan bertumbuk, bergaduh sebab balak dia kena rampas dengan perempuan lagi sorang. Adoii, ini kes bodoh.

Perangai pelik #7
Girls especially, suka main tarik-tarik bra. Dulu kalau beratur kat sekolah masa perhimpunan, mesti ada orang gatal tangan tarik bra. Hishhhh. Hishhh rindunya waktu macam tuhh :'(


Bersambung.........








No comments:

Post a Comment