http://www.smileycodes.info http://www.smileycodes.info

June 19, 2011

Everydad!!

Today is fathers day!!. Baru perasan bila Lia jerit pagi-pagi buta '' happy others day''. Salah tu. Sepatutnya ''Fathers day'' takpe, maafkan dia baru 4 tahun.Aku terus keluar and buat-buat kira sampai 3 pastu jerit sama-sama. HAHA aww aww so sweeet! appa kita comel tapi kadang-kadang dia tu annoying lahh. Haha siapalah kita kalau tanpa bapa.

Siapalah yang nak ajar aku naik basikal masa umur 3,
siapa lah yang nak ambik aku dari sekolah setiap hari,
Siapalah yang nak ajar aku macam mana nak pilih ikan dan sayur kat pasar, 
siapalah yang nak hantar nasi ayam dan drivetrough Mcd masa lapar, 
siapalah yang nak ajak aku minum air soda gembira malam-malam buta
siapalah yang terpekik-pekik pesan supaya berhati2 semasa melintas jalan
siapalah yang menghulurkan tangan semasa melangkah parit besar
siapalah yang melarang aku ke pasar malam sebab takut terkena percikan minyak panas
siapalah yang nak marah lelaki-lelaki gatal yang call nina malam buta...



SIAPA????? abah.......
the greatest gift i ever had
came from God





No comments:

Post a Comment