February 22, 2011

Dalam diam



Hari-hari aku gelakkan? . Pernah aku bagitahu kau aku ada masalah? tak pernah. Pernah aku mintak kau masa untuk dengar cerita aku, masalah aku? tak pernah.Takkkkkkk.. takkan . Anis, kau boleh buat lawak jeh sebab bila kau nak orang tahu masalah kau, takkan pernah ada orang dengar''. Takkan pernah ada orang tanya....
Anis memang sesuai cakap dengan batu je kan..... Kalau hantar message sedih ada orang reply balik? takde kan?? yelah buat penyet otak kau je kan pikir masalah aku. Cuba aku hantar message berbaur mengumpat like '' wey Donnah jatuh tergolek tadi.." mesti ramai yang reply tanya balik cammana Donnah boleh jatuh.
Biasalah!!! siapa nak denga cerita sedih kau anis!! message ajak keluar tengok wayang diorang layan lah...


Dalam diam aku rasa semua orang benci aku
Dalam diam aku rasa semua yang aku buat tak menjadi
.Takkan pernah menjadi.
Dalam diam aku rasa semua orang jauh dengan aku
Dalam diam aku rasa mereka tu semua hipokrit je dengan aku







No comments:

Post a Comment