February 8, 2011

Why is my sister sooooo annoying!!!




Dear dumbolodo sistah,
please dont make me annoy with your blog post. Tolonglah jangan malukan saya di kalayak ramai begini. Saya tahu, saya terlalu comell sehinggakan anda terpaksa melakukan sesuatu untuk menangkis kenyataan itu. Saya tau, saya terlalu
terbilang,gemilang, cemerlang sehinggakan semua benda pasal aku kau nak upload ni pehal!!. ATAUPUN anda terlalu merindui adinda di sini. Kakanda, bagaimana keadaan kakanda disana? adinda di sini, tak sabar menunggu kepulangan kakanda kerana adinda merasakan terlalu ringan tangan dan buku lali adinda untuk dilayangkan di muka kakanda di sana. Kakanda, sudah ramai kawan adinda yang meng FOLLOW blog kakanda. Sehinggakan seorang kawan adinda menegur adinda di sekolah. '' wei anis, kakak kau ada blog kan"?, aku dah follow''. AWMAIGAD kakanda!! benarkan adinda mencarut ya!. HOI BANGANG!!!!! lain kali, jangan jemput kawan adinda ke blog kakak-anda (bukan kakak saya). Tetapi, adinda terharu yang kakanda tulis kena makan ko-te lembu tu. Entahlah, adinda rasa macam nak termuntah pulak.

Lain kali, adinda letak gambar kakanda pulak ya dalam blog adinda. Gambar tak senonoh kakanda. Kenapa adinda takde koleksi gamba kakanda huh?? tak pe.... nanti adinda kumpul ye!!


LOTS OF LOVE,
adinda.
kau tak payah nak gedik sangatlah munah!!!!!







No comments:

Post a Comment